П`ятниця, 26.04.2024, 09:23
Головна » 2017 » Лютий » 14 » Вперше виявлено отруйного динозавра
Вперше виявлено отруйного динозавра

Новий вид, який отримав ім'я Синорнітозавр, відрізнявся невеликими розмірами.

Палеонтологи вперше виявили отруйного динозавра. Стаття вчених з'явиться в журналі Proceedings of the National Academy of Science, а її короткий виклад доводиться в прес-релізі Канзаського університету, співробітники якого брали участь в роботі.Новий вид, який отримав ім'я Синорнітозавр (Sinornithosaurus millenii), відрізнявся досить невеликими розмірами - вчені вважають, що він був розміром з сучасну індичку. Вік останків, знайдених в Китаї, становить 128 мільйонів років.Покритий пір'ям динозавр за життя був хижаком і полював на більш дрібних родичів. Аналіз останків дозволив встановити, що у нового виду, ймовірно, були отруйні залози, які розташовувалися над верхніми зубами. Крім цього на те, що ящір був отруйним, вказує будова зубів, аналогічна будові зубів змій і ящірок. Зокрема система доставки отрути нагадувала систему доставки ядозубів.За словами вчених, S. millenii атакував жертву, плануючи на неї зверху з листя. При цьому отрута ящера, ймовірно, не була смертельною - вона приводила жертву в стан шоку, дозволяючи хижакові завершити розпочате. За словами вчених, фактично, цей вид може вважатися отруйної птицею. В даний час біологам отруйні види птахів невідомі, хоча існують види з токсичними пір'ям і шкірою. До них, наприклад, відносяться дроздові мухоловки.Нагадаємо, двоногі хижі динозаври велоцераптори використовували кігті на передніх лапах для лазіння по деревах. До такого висновку прийшли вчені, змоделювавши біомеханіку лап стародавніх ящерів.Велоцераптори мешкали на Землі близько 83-70 мільйонів років тому - в крейдяному періоді. Це були двоногі хижаки висотою не більше 60 сантиметрів. Передні і задні кінцівки велоцерапторів були забезпечені величезними кігтями. Довгий час палеонтологи вважали, що за допомогою кігтів давні хижаки розривали тіло своїх жертв.

Переглядів: 306 | Додав: rutia | Рейтинг: 0.0/0