П`ятниця, 29.03.2024, 06:43
Головна » 2018 » Жовтень » 17 » Вчені вперше зняли на відео, як спаровуються морські чорти. Науковці були шоковані

Біологи опублікували унікальне відео з рибами-вудильниками, зняте в Атлантиці на глибині 800 метрів

Як пише журнал Science, риба-вудильник (або морський чорт) є одним з найзагадковіших мешканців океану, вона може опускатися на глибину до 2000 метрів.

Вчені майже ніколи не бачили їх живими в своєму природному середовищі, вивчаючи їх будову тільки по виловленим рибалками зразкам.

Саме тому, відео, зняте в водах поблизу Азорських островів Португалії, приголомшило біологів. На ньому зображена самка розміром з кулак, і якщо придивитися, то можна побачити прилиплого до неї самця, який запліднює яйцеклітини. Також навколо самки в'ються тонкі нитки-відростки, що світяться і ефектно виглядають на тлі темних глибин океану.

Нічого подібного біологи раніше не бачили. "Я вивчаю цих риб більшу частину свого життя, і я ніколи не бачив нічого такого", - говорить Тед Печ, дослідник Вашингтонського університету в Сієтлі.

Крихітний самець утворює постійний парний зв'язок з самкою - він буквально впивається в неї, з часом практично зливаючись з її тканинами і отримуючи харчування через її кровотік.

Вчені знали про цю химерну репродуктивну стратегію на прикладі виловлених рибалками самок, але ніколи не бачили її в дикій природі.

Переглядів: 323 | Додав: rutia | Рейтинг: 0.0/0