Меню сайту
ПОРТФОЛІО
БІОЛОГІЯ
ГЕОГРАФІЯ
ЕКОЛОГІЯ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ПОГОДА
Погода
Четвер, 25.04.2024, 04:14
Вітаю Вас Гость

Блог

Головна » 2017 » Лютий » 5 » Обласне засідання методоб’єднання викладачів математики ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
10:51
Обласне засідання методоб’єднання викладачів математики ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

 Математика -наука молодих. Інакше і не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібні вся гнучкість і вся витривалість молодості.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Н.Вінер

     На базі нашого коледжу проведено засідання обласного методичного об’єднання викладачів математики ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Івано-Франківської області. Засідання з привітальним словом  відкрив директор коледжу, заслужений працівник сільського господарства, кандидат сільськогосподарських наук депутат Івано-Франківської обласної ради І.В.Тринів. Керівник закладу зупинився на планах і проблемах коледжу, досягненнях і завданнях колективу. На завершення  Ігор Васильович побажав  гостям плідної роботи.

         

 

 

 

 

 

 

 

      

    Подальша робота відбулася згідно плану роботи і програми засідання. Голова обласного методичного об’єднання, викладач математики Надвірнянського коледжу НТУ Дудишин Л.В. разом з представниками коледжів і технікумів області проаналізували свою роботу за минулий 2015-2016 н.р. і обговорили та затвердили план роботи обласного методичного об’єднання викладачів математики на 2016-2017н.р.

    Продовженням роботи засідання став круглий стіл „Сучасне заняття математики. Проблеми. Пошуки. Знахідки”. Модераторами засідання стали викладачі нашого коледжу Гамкало Р.В.,         Драган З.Б., Веркалець Р.В.

    Ключовими проблемами круглого столу були:

  1. Сучасне заняття – дзеркало технології.
  2. Проблеми сучасного заняття.
  3. Організація продуктивної праці на занятті – шлях до підвищення його якості та ефективності.

    Учасники круглого столу найперше визначили проблеми сучасного заняття, а це зокрема:

  • неякісна підготовка;
  • погані розрахунки;
  • непродумані імпровізації;
  • порушення педагогічних закономірностей;
  • зниження інтересу до знань;
  • невміння навчатися і долати труднощі;
  • обсяг і складність матеріалу.

      Обговоривши проблеми у викладанні предмету математики викладачі зупинилися на знахідках,  а вони в них на даний період досягаються завдяки:

  •  особистісно орієнтованих технології;
  • організації групової навчальної діяльності;
  • розвивального навчання;
  • інноваційним технологіям;
  • інформаційно-комунікаційним технологіям;
  • проектним технологіям

    Викладачі коледжу Гамкало Р.В., Драган З.Б., Веркалець Р.В. поділилися досвідом впровадження різних форм і методів навчання, впровадження інноваційних технологій, зокрема: створенням власних веб-сайтів, роботи електронної бібліотеки коледжу, створенням електронних підручників тощо. Викладачі – учасники семінару також поділилися досвідом роботи.

    Підбиваючи підсумок засідання круглого столу, його учасники взяли собі на озброєння слова В.О.Сухомлинського: „Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…”

     Як доказ впровадження особистісно орієнтованих технологй викладачі і студенти коледжу презентували проекти „Математика в моїй професії”.

      Проект „Математика у сузірї професій” представляв  власні дослідження студентів про необхідність знань з математики у їх професійному рості та різноманітних життєвих ситуаціях. Через підбірку задач показано застосування математичних понять  та методів у професійній діяльності для студентів спеціальностей: „Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва”, „Зберігання, консервування та переробки м’яса”,  „Кухар”. Керівником проекту є викладач математики Драган З.Б.

                            

      Рано чи пізно кожна правильна математична ідея знайде своє застосування в тій чи іншій справі – такий висновок студентів.

      Майбутні ветеринари під керівництвом викладача Веркальця Р.В. презентували дослідницький проект „Формула здоров’я людства”.

      Ключовим  питанням  проекту є:

Чи передбачає шлях математичного моделювання процес визволення людства від багатьох хвороб?

      Завдання проекту було:

  • показати, що в природі тварин пов’язано з математикою;
  • доказати, як використані математичні поняття (одиниці часу, шкали, графіки) допомагають у встановленні діагнозу та обрання правильного лікування;
  • дослідити, як за допомогою терапевтичного лікування можливо прискорити процес одужання хворого за головним принципом Гіппократа „не нашкодь”, а Евкліда „будь точним в обчисленнях”.

     Як висновок студенти ветеринарного відділення доводили, щоніякої достовірності немає в науках там, де не можна прикласти жодної з математичних наук, і в тому, що „немає зв'язку з математикою”, за словами  Леонардо да Вінчі.

     Майбутні техніки-механіки під керівництвом викладача Гамкало Р.В. презентували проекти :„Математика в сільському господарстві”, „Базис успішного агроінженера ”.

Перший проект передбачав:

  • розширити знання студентів про використання математичних понять у сільському господарстві;
  • закріпити знання студентів про периметр та площу і їх  використання   у буденному житті людини;
  • розвинути навички дослідницької діяльності, спостережливості, аналітичного мислення, вміння робити висновки.

     Із даного дослідження студенти зробили такий висновок: математика допомагає володіти і управляти сучасними технологіями в сільському господарстві. 

    Наступний проект був представлений у формі навчального відеофільму, змодельованого на основі інтерпретації казки „Колобок”. Студенти досліджували:

  • Які практичні справи стародавніх людей привели до виникнення математики?
  • Роль математики у формуванні основних професійних компетенцій агроінженера:

                          -  знанні економічних законів, ринкових відносин;

                          -   здатності до ділових комунікацій;

                          -   здатності використовувати знання в галузі математики для обробки отриманої інформації, проведення 

                               розрахунків в професійній діяльності.

     Висновок Колобка був такий: що математика не керує світом, а вчить, як ним керувати, що математика допомагає стати добрим  агроінженером, допомагає володіти й управляти сучасною технікою і технологіями в сільському господарстві.

       Відбулося обговорення спільної роботи викладачів та студентів, і прийшли до висновку, що метод проектів допомагає студентам набувати ключових компетентностей, без яких їм не обійтись в житті, незалежно від обраної у майбутньому професії.

Таким чином, проектування може стати засобом соціального й інтелектуально-творчого саморозвитку всіх суб’єктів освіти (студентів), а в більш вузькому розумінні – засобом розвитку проектних здібностей. Тому що за словами Дж. Пітта видно, що „Метод проектів –  це не алгоритм, що складається із чітких етапів, а модель творчого мислення й прийняття рішень”.

      На закінчення роботи обласного методоб’єднання викладачів математики  ВНЗ І-ІІр.а. підбито підсумки роботи, обговорено план проведення обласної олімпіади з математики, присутні ознайомилися з методичними напрацюваннями викладачів математики нашого коледжу.

 

Математика — дивовижна вчителька в мистецтві спрямовувати думки, наводити порядок там, де вони не впорядковані, викорчовувати безглуздя, фільтрувати брудне і наводити ясність.

       Ж. Фабр 

Переглядів: 291 | Додав: rutia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Новини
Материалов за текущий период нет.
Годинник
Банер
Міністерство освіти і науки
Агроосвіта
Коледж Youtube Facebook ЗНО znovideo